Compte de Pagament Personalitzat

10/10/2018

Compte de Pagament Personalitzat

BASE-Gestió d'Ingressos va crear al 2018 el Compte de Pagament Personalitzat, una eina que permet als contribuents agrupar diferents tributs municipals en un compte comú i fragmentar-ne el pagament en nou mensualitats sense interessos.

Els contribuents interessats de sol·licitar aquest servei de cara a l'any 2019 poden fer-ho fins al proper 31 de desembre via telemàtica a la web de BASE, www.base.cat,  en qualsevol de les 39 oficines de Base repartides pel territori, o bé a les Oficines de l’Ajuntament.

Els contribuents  que ja s’hi van acollir durant l’exercici 2018, se’ls prorroga automàticament pels exercicis següents, sempre que l’interessat  no hi renunciï de forma expressa i continuï complint els requisits.

Consulta tota la informació aquí