Consistori

En aquest espai trobaràs la composició del nostre ajuntament, pots consultar la informació més ampliada sobre els càrrecs electes al nostre portal de transparència.

D'acord amb els resultats de les darreres eleccions municipals celebrades el 28/05/2023, el consitori està format per 11 càrrecs electes de dos formacions polítiques diferents: AVANT EL PERELLÓ-ERC-AM i JUNTS PEL PERELLÓ-CM, que integren el Ple.

Pots demanar cita amb qualsevol dels càrrecs electes clicant aquí.

Pots consultar les retribucions dels càrrecs electes clicant aquí.

1. SAMUEL FERRÉ i PALLARÉS

Càrrec electe de la candidatura d'Avant El Perelló - Esquerra Republicana de Catalunya - Acord municipal (AP-ERC-AM).

Alcalde i president de les regidories d'Urbanisme,  Mobilitat i Governació i Enrergies Renovables

President de la Junta de Govern Local i portaveu del grup muiciapal Avant El Perelló - Esquerra Republicana de Catalunya - Acord municipal (AP-ERC-AM).

Contacte: sferre@elperello.cat

2. AÏDA PALLARÈS i ALIAU

1a Tinenta d'alcaldia i Presidenta de la comissió d'Hisenda, Recursos Humans i Participació Ciutadana,

Contacte: apallaresa@elperello.cat

3. JORDI CABALLÉ i PALLARÈS

President de les comissions de Serveis, Medi Ambient, Agricultura, Comerç i Sector Primari

Contacte: jcaballep@elperello.cat

4. NEUS BOYER i CANYAGUERAL

3r Tinent d'alcaldia i Presidenta de les comissions d'Educació, Lleure i Esports, Cultura i Patrimoni Històric

Contacte: nboyer@elperello.cat

5. RUBEN CANO i BRULL

2n Tinent d'alcaldia i President de la comissió de Festes i Fires, Promoció Econòmica, Ocupació i Turisme.

Contacte: rcano@elperello.cat

6. ROSA MÚRIA i MARGALEF

Presidenta de la comissió informativa de Serveis Socials, Gent Gran, Infància i Joventut, i Salut.

Contacte: rmuriam@elperello.cat

7. JOAN ANTONI CABALLÉ i PALLARÈS

Càrrec electe de la candidatura Junts Pel Perelló - Compromís Municipal (CM)

Regidor i portaveu del grup municipal Junts Pel Perelló - Compromís Municipal (CM)